DIY Boekenlegger

P1040165

Al tijden ben ik op zoek naar een leuke boekenlegger. Sinds ik ben begonnen met mijn boekenchallenge ben ik volop aan het lezen en ik vergeet vaak de bladzijdes waar ik op dat moment ben. Om veel geblader te voorkomen, ging ik daarom op zoek naar een boekenlegger. Alleen had ik geen idee waar ik die kan vinden. Tot ik op Pinterest een hele leuke van tallystreasury.com tegenkwam: een boekenleggermonster. Voor jullie heb ik mijn eigen variant gemaakt, geïnspireerd op haar DIY. Heel simpel en heel erg leuk! Je maakt hem echt in minder dan vijf minuten!

P1040154
P1040155

Knip eerst een hoekje van een enveloppe af.

P1040160

Knip vervolgens een leuk gekleurd blaadje af en plak deze op het geknipte stukje papier.

P1040164

Plak zijn ogen en tandjes op.

P1040167

En klaar is je boekenleggermonster! Simpeler kan bijna niet!

6 gedachtes over “DIY Boekenlegger

Geef een reactie

